Het technische uitzendbureau Technicum gaat in november overstappen op een centraal systeem voor verloning en overige administratie. Daardoor kan het VCU gecertificeerde uitzendbureau haar flexwerkers en klanten op een transparante wijze administratief ondersteunen in zowel de verloning als facturatie. In een wereld waarin digitalisering een steeds grotere rol krijgt beweegt Technicum mee in de wensen van klanten en personeel. Desondanks zullen veel werknemers en bedrijven nog wel even moeten wennen aan de nieuwe programma’s.
Tot voor kort waren verschillende digitale programma’s van Technicum aan elkaar gekoppeld. De werking van de programma’s en de lay-out verschilden onderling echter sterk. Daardoor waren er bovendien ook meer verschillende wachtwoorden nodig. Door met 1 centraal programma te werken kunnen de intercedenten van Technicum sneller gegevens opzoeken en verstrekken aan werknemers en bedrijven. Het interne personeel is de afgelopen weken op de hoogte gebracht en goed getraind. De klanten en het externe personeel zijn eveneens op de hoogte gebracht en kunnen bij de intercedenten van Technicum navraag doen met betrekking tot het nieuwe programma dat de naam Mysolutions draagt.